جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 تير 1396     
فازهای تکمیلی پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی به سرانجام رسید

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از به سرانجام رسیدن فازهای تکمیلی پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی خبر داد.

 

 مهندس علیرضا جاوید با بیان آنکه طی فازهای مختلف پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی به منظور دستیابی به بالاترین سطح اطمینان از وضعیت آب بندی، از 3 لایه ایزوگام و یک لایه فوم فشرده(XPS) استفاده شده است، یادآور شد در این پروژه حدود 14 هزار مترمربع از سطح پیرامونی برج آزادی، پس از اصلاح شیب، مورد اجرای عملیات عایق‌بندی قرار گرفته و در نهایت زیر پوشش نهایی سنگفرش رفته است.

وی سطح عایق های رطوبتی به کاررفته در این پروژه را حدود 42هزار مترمربع ذکر و اضافه کرد: بر اساس طراحی های انجام شده، محافظت از لایه های آب بند و نیز ایجاد یک لایه عایق حرارتی از طریق فوم فشرده(XPS) صورت گرفته است. به این منظور بیش از 10 هزار مترمربع فوم فشرده در پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی به کار رفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، به کارگیری بیش از 6400 مترمربع سیستم بام سبز (روف گاردن) به جای چمن کاری سنتی را از دیگر شاخصه های فنی پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی دانست و یادآور شد این سیستم مدرن علاوه بر بهینه‌سازی مصرف آب، زهکشی و هدایت آبهای سطحی، وظیفه محافظت از سازه زیرین برج آزادی در برابر رطوبت را بر عهده دارد.

گفتنی است پروژه بهسازی و آب بندی کامل سقف فضاهای فرهنگی زیر میدان آزادی، یکی از اولویت های شهرداری تهران طی سال های اخیر بوده است که مراحل نهایی آماده سازی جهت بهره برداری را طی می نماید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: