جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 تير 1396     
با شعار دخانیات تهدیدی برای همه؛
منطقه 22 به استقبال هفته ملی بدون دخانیات می رود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 22 از اجرای ویژه برنامه های سلامت محور همزمان با هفته ملی بدون دخانیات با مشارکت اعضای کانون پیشگیری از دخانیات در منطقه خبر داد.

 

 فروتن معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در این خصوص گفت: در راستاي اجرايي شدن مصوبه شوراي اسلامي شهر تهران مبني بر طرح« تهران شهر بدون دخانيات» و با هدف آگاه سازي شهروندان به منظور پيشگيري از استعمال دخانيات اداره سلامت منطقه ویژه برنامه هایی را با شعار "دخانیات تهدیدی برای همه" در سطح منطقه برگزار می کند.

فروتن افزود: حساس سازي شهروندان نسبت به موضوع دخانيات و سلامت خانواده ، جلب مشاركتهاي مردمي، استفاده از ظرفيت اعضاي كانونهاي پيشگيري از استعمال دخانيات، بازدید و بررسی فعاليتهاي انجام گرفته در پاركها و اماكن بدون دخانيات در سطح منطقه، ارائه خدمات سلامت محور از قبيل مشاوره، راهنمايي، ارجاع و ترك مواد دخاني،تقدير از برگزيدگان ترك سيگار و قليان و حاميان برنامه هاي پيشگيرانه و كنترل مصرف دخانيات از جمله ویژه برنامه های پیش بینی شده در این هفته می باشد.

گفتنی است: برگزاری همایش دخانیات تهدیدی برای همه با مشارکت جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران(با حضور گروه نمایشی عمو نیما)، برگزاری جشنواره کودک، مسابقه نقاشی، مرمّت و نصب تابلو های بدون دخانیات در سطح منطقه، ایستگاه های سلامت، دفن نمادین سیگار، پیاده روی نمادین، اطلاع رسانی، جشن تولد دوباره برای افرادی که مواد دخانی را ترک کرده اند، تست تنفس، توزیع بسته های آموزشی و ... از دیگر اقداماتی است که می توان به آن اشاره کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: