جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 تير 1396     
جمع آوری و ساماندهی سد معبر در70 نقطه از محدوده منطقه 13

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛با شناسایی 70 نقطه از نقاط آسیب پذیر در سطح محدوده منطقه 13 ، تمهیدات لازم جهت جمع آوری و ساماندهی سد معبربا هماهنگی پلیس راهور و نیروی انتظامی اتخاذ شد.

 

نرگس معدنی پور ، شهردار منطقه 13 با اشاره به شناسایی 70 نقطه از معابر سطح محدوده جهت مقابله با سد معبر گفت : با هماهنگی لازم با پلیس راهور و نیروی انتظامی ، مقرر شد در گام اول با وانتی های متخلف با همکاری پلیس راهور و نیروی انتظامی برخورد شود.

وی بر رفع مشکلات سد معبر و ساماندهی مشاغل مزاحم با رعایت کامل حقوق شهروندان ، کسبه و دستفروشان با حفظ محیطی آرام و منظری مطلوب و مناسب برای شهر و شهروندان در اقصی نقاط منطقه تاکید کرد و با اشاره به تلاش مجموعه برای مقابله با متخلفان افزود: با گسترش سد معبر زمینه گسترش آسیبهای اجتماعی فراهم شده و این مجموعه با همکاری ارگانهای نظامی و انتظامی در جهت رفع و ساماندهی مشکل عمومی از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

وی همکاری و هماهنگی کامل متولیان با تخلفات موجود را بهترین راه مقابله دانست و از حاضرین در جلسه خواست بیش از پیش عزم جدی برای اصلاح امور و هدایت دستفروشان به بازارهای روز هفتگی داشته باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: