جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 تير 1396     
همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدردر ایستگاه راه آهن تهران انجام می شود
خدمات رایگان ترک اعتیاد ،مشاوره و اطلاع رسانی پیش گیری از اعتیاد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛در هفته مبارزه با مواد مخدر از 17 تا 22 تیر ماه خدمات رایگان ترک اعتیاد، مشاوره حضوری و پیش گیری از اعتیاد با همکاری مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 11؛ در ایستگاه راه آهن برگزار می شود

سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به حضور مسافران در میدان و ایستگاه راه آهن و زمان انتظاری که تا لحظه انجام سفر در اختیار دارند؛ امکان مشارکت در نشست ها و برنامه های مشاوره برای شهروندان فراهم است .

طباطبایی افزود: هدف اصلی این برنامه پیش گیری از اعتیاد و آگاه سازی شهروندان از این مسئله اجتماعی است که علاوه بر ارائه بسته های اطلاع رسانی؛ جلسات مشاوره حضوری رایگان نیز پیش بینی شده است.

او همچنین در ارتباط با معرفی افراد معتاد به کمپ گفت: در طول این هفته آن دسته از معتادانی که داوطلبانه خود را به همکاران ما در ایستگاه راه آهن معرفی کنند به صورت رایگان؛ به کمپ تحت پوشش سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران معرفی و اقدام لازم برای بستری و سم زدایی از آن ها انجام می شود.

گفتنی است خدمات پیش بینی شده در هفته مبارزه با مواد مخدر از تاریخ 17 لغایت 22 تیر ماه با همکاری مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 11 و موسسه های فعال حوزه آسیب های اجتماعی هر روز از ساعت 9 صبح تا 17 در دسترس شهروندان قرار دارد..

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: