جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 تير 1396     
پارکينگ شهيد همت تجريش تفکيک مسير شد

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛با هدف کاهش و ساماندهي ترافيک عبوري ميدان تجريش و مرقد مطهر صالح ابن موسي الکاظم(ع) ورودي وسايل نقليه به پارکينگ شهيد همت تفکيک مسير شد.

 

مهندس عبدالمطلب توجهي معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري اين منطقه با اعلام اين خبر اظهار داشت: با هدف تفکيک و تسهيل در تردد شهروندان مسير ورود و خروج پارکينگ شهيد همت تجريش با انجام عمليات خشکه چيني ساماندهي شد.

مهندس توجهي افزود: با توجه به گزارشات و تماس هاي شهروندان مبني بر ايجاد ترافيک فشرده خودروها در مسير ورودي به پارکينگ شهيد همت، نسبت به احداث خط عبوري براي تردد خودروهاي امدادي، شهروندان و نيز کارکنان ساختمان شماره 2 شهرداري منطقه يک به صورت رفت و برگشت و تفکيک مسير پارکينگ همسطح و طبقاتي اقدام شد.

وي گفت : در اين عمليات تعداد 200عدد نيوجرسي بتني به همراه 300متر لوله گذاري به صورت خشکه چيني اجرا شده وهمچنين تعدادي تابلوي راهنما در مسير ورودي پارکينگ نصب و جانمايي شد.

 

گفتني است پارکينگ شهيد همت در مجاورت ترمينال وسايل نقليه عمومي و مرقد مطهر صالح ابن موسي الکاظم (ع) قرار دارد و روزانه حجم بالايي از تردد در اين محدوده انجام مي شود لذا عمليات تفکيک مسير توانسته تا حدودي از ترافيک هاي عبوري اين محدوده بکاهد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: