جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 تير 1396     
مشارکت هیات دوچرخه سواری تهران و معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه 16 برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز؛جلسه هم انديشي ترویج فرهنگ دوچرخه سواري با حضور رئيس هيات دوچرخه سواري استان تهران ، معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 16 ، مدير انتشارات و پژوهش سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران ، مشاور آموزش سازمان ، كارشناس تبليغات سازمان ترافيك و مدير پارك ترافيك منطقه 16 برگزار گرديد .

جلسه هم انديشي ترویج فرهنگ دوچرخه سواري با حضور رئيس هيات دوچرخه سواري استان تهران ، معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 16 ، مدير انتشارات و پژوهش سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران ، مشاور آموزش سازمان ، كارشناس تبليغات سازمان ترافيك و مدير پارك ترافيك منطقه 16 برگزار گرديد .

 

 معاون حمل ونقل وترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت : با توجه به اينكه فرهنگ دوچرخه سواري يكی از ضرورت های شهروندي مي باشد و امروزه با افزايش اهميت حمل و نقل سبز و مباحثي همچون توسعه پايدار ، استفاده از دوچرخه به عنوان وسيله اي مناسب جهت جابجايي ساكنان شهرها بيش از پيش اهميت يافته و روز به روز بر آن تاكيد بيشتري مي شود .

مجید سلمانی اظهار داشت : در اين جلسه پيرامون بكارگيري مربيان مجرب برای آموزش دوچرخه سواري به شهروندان ، استفاده از پتانسيل مدارس خصوصا دبيرستانهاي پسرانه جهت افزایش فرهنگ استفاده از دوچرخه در شهر و همچنين برگزاري مسابقات دوچرخه سواري ويژه كودكان به صورت هفتگي در پارک ترافيک بحث و تبادل نظر شد .

این پارک با 42هزار ‌مترمربع مساحت، بزرگ‌ترین پارک آموزش ترافیک شهرتهران محسوب می‌شود که فضای آموزشی بسیار مناسبی برای آموزش علائم راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان منطقه و مناطق دیگر فراهم می‌کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: