جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 تير 1396     
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس
تهران ابرشهری شده که آهنگ توسعه نسبتا یکنواختی در ابعاد مختلف داشته است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مسیر توسعه متروی تهران را الگویی دسترس پذیر برای سایر شهرهای کشور عنوان کرد و گفت: مدیریت شهری تهران در شرایطی متروی پایتخت را ساخته است که تا پیش از آن تجربه ساخت مترویی در کشور وجود نداشته و توانسته امروز روند توسعه خطوط حمل و نقل ریلی تهران به عنوان الگویی با قابلیت اجرا به سایر شهرها صادر کند.

 

عبدالرضا مصری با تاکید بر اینکه یکی از مهم ترین دستاوردهای مدیریت شهری تهران در بیش از یک دهه گذشته اجرای ابر پروژه ها در سطح ملی و فراملی بوده است، تصریح کرد: اگر نگاهی به کارنامه توسعه تهران بیندازیم شاهدیم که امروز از این کلانشهر به عنوان شهری توسعه یافته در دنیا نام برده می شود. شهری که توانسته با اجرای پروژه های عظیمی همچون مترو در زمان تحریم های اقتصادی این مقام را کسب کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم دستاوردهای مثبت عملکرد مدیریت شهری پایتخت در بیش از یک دهه گذشته را در ابعاد ملی و بین المللی ارزیابی کرد و گفت: امروز تهران به عنوان یک کلانشهر توسعه یافته در میان سایر مراکز کشورهای جهان شناخته شده است به طوریکه بسیاری از کارشناسان بین المللی در خصوص دستاوردهای حائز اهمیت این کلانشهر نظرات مثبتی دارند و از این شهر به عنوان یک ابرشهر یاد می کنند. ابرشهری که توانسته در ابعاد مختلف آهنگ توسعه نسبتا یکنواختی داشته باشد.

این نماینده مجلس دهم با یادآوری اینکه توسعه فضای سبز تهران نیز در کنار توسعه مترو به قدری چشمگیر بوده که توانسته سرانه فضای سبز شهروندان را ارتقا بخشد، خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین نیازهای شهروندان بهره مندی از فضای سبز است. فضای سبزی که سلامت روحی شهروندان را تضمین می کند. از همین رو است که توسعه شاخص فضای سبز شهروندان در کلانشهر تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: