جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 تير 1396     
ایمن سازی معابر منتهی به مدارس منطقه 15

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی جنوب شرق پایتخت و پایانه محله هاشم آباد در منطقه 15 ایمن سازی شدند.

مهندس سالمی معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: این طرح با هدف ارتقای رضایت شهروندان، افزایش ایمنی و فراهم نمودن فضایی امن جهت عبور دانش آموزان و عابران پیاده انجام شده است.

به گفته وی در این راستا پلیس راهور با همکاری شورایاری ناحیه 2 در خیابان شهید رضایی حد فاصل خیابان هاشم آباد تا بزرگراه امام علی (ع) سرعتکا‌ه نصب کرد تا تردد دانش آموزان با خطر کمتری روبرو باشد.

مهندس سالمی در ادامه یادآور شد: بوستان آموزش ترافیک نیز به منظور آموزش خط سفید، نهادینه کردن فرهنگ صحیح عبور و مرور و تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی، به مدت 13 شب در ایام ماه مبارک رمضان با برپایی غرفه های فرهنگی وآموزشی میزبان شهروندان روزه دار بوده است .

وی در پایان با اشاره به اینکه 650 شهروند از غرفه ها بازدید کردند افزود: برگزاری مسابقات متنوع، اجرای تئاتر با شخصیتهای ترافیکی و اهدای جوایز به برندگان مسابقه از جمله برنامه های اجرا شده در این غرفه ها بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: