جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 تير 1396     
جلوگیری از تعرضاتی که موجب تحمیل هزینه بر خودروسازان می شود

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است باید قوانین دست و پاگیر که به نوعی ضربه به بدنه تولید داخلی است حذف و اصلاح شود .

 

محسن کوهکن اظهار داشت : بی شک با رفع مشکلات و اصلاح قوانین و از سویی تلاش برای افزایش تنوع ، توسعه کیفیت و کاهش قیمت ، خودروسازان ضمن جلب رضایت مشتریان می توانند بازار را در اختیار گرفته و به سمت فضای رقابتی در این صنعت حرکت نمایند.

وی تاکید کرد : البته امروز کاهش هزینه های سربار و توجه جدی به حوزه ارندی و تحقیق و توسعه در صنعت خودرو ، می تواند در عرضه تولیداتی با کیفیت و قیمت رقابتی به مشتریان نقش مهمی داشته باشد.

وی تصریح کرد : هم اکنون زمان آن است  که هر دو خودروساز بزرگ کشور در تولید محصولات خود بازنگری جدی نموده و به لحاظ کیفیت ، قیمت و تکنولوژی تولید ، محصولاتی در سطح بالایی به بازار عرضه نمایند.

وی گفت : خودروسازان باید شعار کیفیت را محور فعالیت های خود قرار دهند و بر ریل کیفی سازی حرکت نمایند تا نگرانی و دغدغه ای به لحاط بازار نداشته باشند.

وی افزود : در صورتی که کیفیت ، محور حرکت خودروسازان بوده و شرکتها در مسیر کاهش هزینه ها و تولید محصولاتی با قیمت رقابتی حرکت کنند ، برنامه تولید خودروسازان نه تنها چالش نبوده بلکه فرصتی برای این صنعت خواهد بود.

نماینده لنجان در خانه ملت خاطر نشان کرد : البته باید برنامه تولید خودروسازان در سال جاری  با در نظر گرفتن این ظرفیت تولید در کشور باشد.

کوهکن با اشاره به ظرفیت و توانمندی صنعت خودرو ایران برای حضور در بازارهای رقابت جهانی ، تصریح کرد : در فرصت بوجود آمده برای خودروسازان ، شرکتها ضمن تلاش برای تولید و عرضه محصولات جدید و پاسخ گویی به نیاز بازار داخل ، باید همزمان نگاه عمیقی به توسعه و جذب بازارهای بین المللی داشته باشند.

وی افزود : هر چند برای دستیابی به چنین شرایطی لازم است تا شرکتهای خودروساز از تعرضاتی که موجب تحمیل و فشار هزینه بر این شرکتها می شود ، مصون بمانند..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: