جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 تير 1396     
توجه به توسعه صادرات در دولت دوازدهم نتايج مثبتي براي صنعت خودروسازي خواهد داشت

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي گفت: توليد و اشتغال يكي از مسائل مورد تاکید دولت است و صنعت خودروسازي نقش موثري در دستیابی به اين امر دارد بنابراين بايستي توجه ويژه اي به توسعه صنعت خودروسازي براي ايجاد اشتغال زايي گردد.

 

شهباز حسن پور  افزود: در صورتي كه توسعه صادرات و تشويق به آن در دستور كار دولت دوازدهم قرار گيرد و اقدام به فراهم سازي زمينه ها و زيرساخت هاي توسعه گردد نتايج مثبتي براي صنعت خودروسازي به دنبال خواهد داشت.

وي با اشاره به اهمیت شناسایی بازارهای هدف در توسعه صادرات تصریح كرد: شناسايي بازارهاي هدف در دستيابي به توان صادرات و توسعه آن حائز اهميت است و اميدواريم در اين دولت اقدامات موثري براي آن صورت گيرد البته تفكيك واحدهای بازرگاني از وزارت صنعت و معدن مي تواند منجر به شناسايي بازارهاي هدف بيشتري شود و اقدامات كارشناسانه اي در اين راستا صورت گيرد.

وي در رابطه با تاثیر انعقاد قراردادهای همکاری با سرمایه گذاران خارجی در ایجاد تحول در صنعت خودروسازی اظهار داشت: انعقاد قراردادهاي همكاري با طرف هاي خارجي و فراهم سازي زمينه ورود سرمايه گذاران از طريق رايزني هاي اقتصادي نيز بايد در اولويت فعاليت دولت دوازدهم در صنعت خودروسازي قرار گيرد تا تحول در اين عرصه رخ دهد.

 

نماينده مردم سيرجان و بردسير در پايان ابراز داشت: همكاري با طرف هاي خارجي و سرمايه گذاري در صنعت خودروسازي نقش بسزایی در رشد اين صنعت دارد و موجب خروج از ركود اقتصادي حاكم بر جامعه مي شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: