جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 تير 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد :
اجرای عملیات طرح تعویض فرش های گل در منطقه 2

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از شروع عملیات تعویض طرح فرش های گل در بسترهای فضای سبز منطقه دو خبر داد .

 

علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت : این طرح در پارکها ، حاشیه معابر و بزرگراهها با اولویت بندی بزرگراهای اصلی و پرتردد سطح منطقه دو در دستور کار قرار دارد .

جعفری هدف از اجرای این عملیات را زیبا سازی منظر شهری و ایجاد شور و نشاط بین شهروندان عنوان کرد و افزود : اجرای طرح گلکاری و تعویض گل های فرش گل ، میادین و بزرگراههای سطح منطقه به طور وسیعی در حال انجام است .

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به این مطلب گفت : در طرح تعویض فرش گلها و گل های فصلی سعی شده است تا از گونه های بادوام و با نیاز آبی کم و گل های متنوع و رنگارنگ و سازگار با شرایط آب و هوایی در فرش گلهای سطح منطقه استفاده گردد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح فرش گل بزرگراه حکیم تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) به متراژ 500مترمربع، بزرگراه نیایش تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) به متراژ 300مترمربع انجام شده است.

جعفری در پایان اعلام نمود : لکه گیری بسترهای چمن کاری ، واکاری نهال ها و درختچه ها و فرم دهی درختچه ها و سایر فعالیتهای لازم در زمینه زیبا سازی فضای سبز شهری از دیگر برنامه های اداره فضای سبز منطقه می باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: