جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 تير 1396     
دسترسي بزرگراه همسطح آيت الله صدر به تونل نيايش مسدود شد

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز:با هدف کاهش بار ترافيکي ورودي به تونل نيايش و ساماندهي تردد خودروها در مسير شرق به غرب تهران دسترسي بزرگراه همسطح شهيد آيت الله صدر به تونل نيايش مسدود شد.

 

عبدالمطلب توجهي معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه يک با بيان اين خبر اظهار داشت : پيرو مصوبه شوراي عالي ترافيک شهر تهران در خصوص انسداد دسترسي بزرگراه شهيد آيت ا... صدر همسطح به تونل نيايش با هدف توزيع بار ترافيکي ، اين طرح از 25 خرداد ماه اجرايي شد.

وی تصريح کرد: تعداد 20عدد بنر به ابعاد 3*2 متر مربع و با مجموع 120متر مربع در مبادي ورودي به بزرگراه شهيد آيت ا... صدر به منظور اطلاع رساني عمومي با عنوان « دسترسي به تونل نيايش فقط از پل طبقاتي صدر» نصب شده اند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک افزود:محدوديت هاي ترافيکي اعلام شده از اين تاريخ اعمال و ورودي هاي بلوار شهيد کاوه ، بزرگراه امام علي (ع) و بلوار قيطريه به عنوان مسيرهاي دسترسي به پل همسطح شهيد آيت ا... صدر و تونل نيايش در دسترس است.

 توجهي خاطر نشان کرد: به منظور تسهيل در امر انسداد مسير توسط عوامل پليس راهور، تهيه راه بندهاي ستوني در دستور کار اين معاونت قرار گرفت و نسبت به نصب آنها در محل هاي تعيين شده اقدام شد.

وي پيش بيني کرد با اجراي طرح مذکور و توزيع بار مناسب از حجم ورودي به تونل نيايش کاسته شده و مسير دسترسي شرق به غرب تهران دچار تغييرات ترافيکي محسوسي شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: