جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 آبان 1393     
ظریف: باید تا هفته بعد صبر کنید

تسنیم: وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به سؤالی پیرامون پیشرفت مذاکرات گفت: "باید تا هفته بعد صبر کنید."

به گزارش تایمز عمان، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، در پاسخ به سؤالی پیرامون پیشرفت مذاکرات گفت: "باید تا هفته بعد صبر کنید."

ظریف در حال خروج از هتل قصر بوستان برای دیدار با فهد بین محمد السعید،معاون نخست‌وزیر شورای وزیران، بود که گزارشگران این سؤال را از وی پرسیدند.

وزیر امور خارجه کشورمان طی دو روز گذشته چهار دور با وزیر خارجه آمریکا و نیز هماهنگ کننده گروه 1+5 در مسقط، پایتخت عمان، دیدار کرده است تا به گشایشی در مذاکرات هسته‌ای ایران دست یابند.

مذاکرات امروز (20 آبان) با دیدار بین مدیران سیاسی ایران و شش قدرت جهانی ادامه دارد. سید عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، اعلام کرده است که در صورت لزوم مذاکرات تا فردا نیز ادامه خواهند داشت.

برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند جان کری، وزیر خارجه آمریکا، که برای ارائه گزارش به باراک اوباما و نیز شرکت در نشست "همکاری اقتصادی آسیا اقیانوسیه" در پکن به سر می‌برد، ممکن است بار دیگر به مسقط بازگردد. این خبر را هیچ یک از مقامات رسمی تأیید نکرده‌اند.

مقامات غربی پیشتر اعلام کرده‌اند که مذاکرات نهایی بین ایران و گروه 1+5، پیش از ضرب‌الاجل 3 آذر، از روز 27 آبان در وین آغاز خواهد شد، خبری که هنوز مقامات ایرانی آن را تأیید نکرده‌اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: