جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 تير 1396     
مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه 6 همزمان با فرا رسیدن فصل گرما

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از تشدید مبارزه با جانوارن مضر شهری همزمان با فرا رسیدن فصل گرم خبر داد و گفت: در نقاط مختلف منطقه طعمه گذاری صورت گرفته و بحث فیزیکی مبارزه با جانوران مضر شهری نیز صورت می گیرد.

 

 افشین خدامی با بیان اینکه کلاس های آموزشی به منظور آشنایی شهروندان با نحوه رشد و تکثیر موش و راه های مبارزه با این جانور نیز برگزار می شود، گفت: موش ها با داشتن 3 عامل غذا یا همان باقی مانده زباله، آب و مکان رشد و نمو می کنند که اگر زباله ها در ساعتی مشخص به ماموران شهرداری تحویل داده شود امکان زاد و ولد این جانور مضر شهری کاهش می یابد.

او با اشاره به اینکه طعمه گذاری در کانال های آب سطح منطقه به صورت مستمر صورت می گیرد اضافه کرد: با فرارسیدن فصل گرما و تعطیلی مدارس تردد مردم در سطح شهر بیشتر شده و آشنایی شهروندان با روش های مبارزه با جانوران مضر شهری امری ضروری است.

خدامی همچنین از برگزاری کلاس های آموزشی برای صنوف مختلف خبر داد و گفت: صنوف و صنایع غذایی به صورت مستمر بازدید شده و نکته های بهداشتی به آنها ارائه شده تا با جمع آوری زباله های غذایی خود یک عامل اصلی رشد و نمو موش از سطح شهر کاهش یابد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: