جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 خرداد 1396     
فاز اول متروی شهر کوچی در هند افتتاح شد

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، فعالیت رسمی در فاز اول متروی کوچی دو روز پس از افتتاحیه رسمی این خط توسط نخست وزیر هند، نارندرا مودی، در روز 19 ژوئن آغاز شد.

این خط 13 کیلومتری ازAluva  تاPalarivattom  بخش شمالی مسیری 25.6 کیلومتری را شکل می دهد که به تدریج ازAluva  در شمال شهر بهPettah  در جنوب آن کشیده خواهد شد. قرار است باقی مانده این پروژه طی چند فاز در دو سال آینده افتتاح شود در حالی که 11 ایستگاه علاوه بر 11 ایستگاه افتتاح شده کنونی نیز برای آن ساخته خواهد شد.

ارائه خدمات در این خط از ساعت 6 صبح تا 10 شب ادامه دارد و ناوگانی متشکل از شش قطار در آن فعال هستند. این قطارها هر 10 دقیقه وارد ایستگاه می شوند. ساخت این خط زمینی در ماه ژوئن سال 2013 آغاز شد و توسط شرکت Larsen & Toubro ادامه دارد. فعالیت آزمایشی در این خط نیز از فوریه سال 2016 آغاز شده بود.

Alstom  بیست و پنج قطار سه واگنMetropolis  را از کارخانه Sricity خود در آندراپرداش برای این خط مترو تامین خواهد کرد. این قطارها دارای ظرفیت 975 سرنشین از جمله 136 سرنشین نشسته خواهند بود و به CCTV  و پورت شارژ USB مجهز می شوند. نیروی این قطارها از منبع برق 750 V DC تعبیه شده به صورت ریل سوم تامین می شود.Alstom  هم چنین سیستم سیگنالینگ CBTC، telecoms  و SCADA  را برای این خط مترو تامین کرده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: