جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 خرداد 1396     
عدم تامین به موقع خودروسازان ،تحویل مینی بوس های جدید را با تاخیر مواجه کرد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور با توجه به جریان جایگزینی مینی بوس های جدید در کشور گفت : از ابتدای امسال حدود 70 دستگاه مینی بوس جدید تحویل متقاضیان نوسازی شده است.

 

غلامرضا غضنفری با توجه به برنامه تحویل 350 دستگاه مینی بوس جدید در ابتدای امسال اظهار داشت :  تاخیر صورت گرفته در تحویل این مینی بوس ها به جهت عدم آماده سازی و تامین به موقع مینی بوس  توسط شرکت طرف قرارداد است .

وی تاکید کرد : انتظار می رود با تامین این خودروها ظرف دو سه ماه آتی ، 280 دستگاه مینی بوس جدید نیز تحویل متقاضیان شود.

وی همچنین با اشاره به آغاز طرح نوسازی ناوگان مینی بوسرانی در کشور از سال گذشته اظهار داشت : در  سال 95 بخشی از ناوگان فرسوده مینی بوسرانی کشور نوسازی و حدود 200 دستگاه خودروهای جایگزین در ماههای پایانی سال تحویل متقاضیان گردید.

وی در ادامه با توجه به به آخرین آمار ثبت نام متقاضیان جهت نوسازی مینی بوس های فرسوده گفت : بر اساس آمار موجود تا پایان سال گذشته حدود 500 متقاضی جهت اسقاط و دریافت تسهیلات نوسازی ثبت نام نمودند که بخشی از آنها موفق به دریافت مینی بوس جایگزین شدند.

وی همچنین  در خصوص برنامه ثبت نام جدید متقاضیان برای نوسازی مینی بوس ها فرسوده اظهار داشت : در سال جاری تاکنون بخش نامه و بودجه مصوبی برای ثبت نام جدید در طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده در کشور اعلام نشده است و 350 ثبت نام صورت گرفته برای دریافت خودرو جایگزین مربوط به سال گذشته است.

مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور در ادامه به برخی اقدامات صورت گرفته جهت بهبود فرایند نوسازی در این بخش از ناوگان حمل و نقل ، پرداخت و گفت : اتحادیه مینی بوسرانی کشور در تلاش است تا در سال جاری روند کند اجرای طرح نوسازی مینی بوس ها را با حمایت سازمان راهداری و و حمل و نقل جاده ای و همکاری بانک ها و شرکتهای خودروساز سرعت ببخشد.

غضنفری افزود : در صورت ارائه تسهیلات 4 درصدی و همکاری بانک ها ، انتظار می رود جریان نوسازی مینی بوس های فرسوده در سال 96 سرعت بهتری یابد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: