جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 خرداد 1396     
خرید 185 دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان حمل و نقل سان فرانسیسکو

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، سازمان حمل و نقل شهری سان فرانسیسکو که مدیریت شبکه حمل و نقل منطقه را بر عهده دارد اعلام کرده که هیئت مدیره این سازمان خرید 185 دستگاه اتوبوس 12 متری برای جایگزینی ناوگان کنونی حمل و نقل اتوبوسی را تایید کرده است.

این اتوبوس های جدید جایگزین اتوبوس هایی می شوند که اکنون در ناوگان حمل و نقل سان فرانسیسکو هستند و بیش از 17 سال از عمر آن ها می گذرد و به دلیل مشکلات فنی باعث 40 درصد از تاخیرهای ایجاد شده در خدمات حمل و نقل این منطقه هستند.

این جدیدترین اقدام برای خرید اتوبوس ها است که با حمایت جدی شهردار، Ed Lee، هیئت مدیره سازمان حمل و نقل شهری سان فرانسیسکو و هیئت ناظران مواجه شده و هدف آن ارتقای اعتبار این سازمان با جایگزینی و نوسازی ناوگان قدیمی شده است.

مدیر سازمان حمل و نقل شهری سان فرانسیسکو، Cheryl Brinkman در این مورد گفت: "جایگزین خودروهای قدیمی برای بهود اعتبار و عملکرد سازمان ضروری است. این شهر لایق یک سیستم حمل و نقل ایمن و ارزان قرن بیست و یک است و این إصلاحات به ارتقای خدمات ما برای خانواده های کارگران و نیروهای کار در شهر برای چندین سال کمک می کند."

این اتوبوس ها برقی بوده و نیروی خود را از کابل های برق بالای سرشان تامین خواهند کرد. اگرچه عملکرد این اتوبوس ها انعطاف پذیری کم تری در مقایسه با اتوبوس های بنزینی خواهد داشت اما مقرون به صرفه تر، بی صداتر و کم آلاینده تر خواهند بود. این اتوبوس ها نگهداری آسان تری دارند و طول عمر بیش تری نیز دارند.

جدیدترین اتوبوس های این ناوگان در سال 2013 خریداری شده اند و آخرین اتوبوس در این طرح در سال 2019 تحویل خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: