جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 خرداد 1396     
افتتاح متروی شهر شیجیاژوانگ

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، اخیرا بیست و هشتمین متروی کشور چین با دو خط در شهر شیجیاژوانگ افتتاح شده است.

این دو خط جدید، فاز اول شبکه شش خطه برنامه ریزی شده برای این شهر هستند که در مسیر کلی 169.2 کیلومتر و با 144 ایستگاه کشیده خواهد شد.

خط 1 متروی این شهر در مسیری 23.9 کیلومتری و با 20 ایستگاه ازXiwang  در غرب به سمت Xiaohedadao در شرق کشیده شده است. خط 3 متروی شیجیاژوانگ نیز در مسیری 5 کیلومتری و با 6 ایستگاه از Shiergong در شمال به سمت ایستگاه راه آهن اصلی شهر در جنوب کشیده شده است. این دو خط در منطقه Xinbaiguangchang با یک دیگر تقاطع دارند.

توسعه خط یک به سمت شرق از Xiaohedadao  تا Dongyan  نیز در حال اجرا است و برنامه ریزی شده تا در 31 دسامبر سال 2019 افتتاح شود. با افتتاح این طرح، هفت ایستگاه و 12.7 کیلومتر مسیر ریلی به خط متروی شیجیاژوانگ افزوده می شود. قرار است خط یک متروی این شهر به تدریج به طول 40 کیلومتر برسد.

توسعه خط سه به سمت جنوب شرقی تا Bei Lexiang نیز برنامه ریزی شده که قرار است در سال 2019 افتتاح شود. با افتتاح این طرح نیز پنج ایستگاه و مسیری 8.1 کیلومتری به خط سه افزوده می شود. قرار است خط سه این مترو در طولانی مدت به طول کلی 62.3 کیلومتر برسد.

CRRC  نیز ناوگانی از قطارهای تیپ A با بدنه آلومینیومی را برای این خط تامین کرده است. این قطارها 140 متر طول داشته و ظرفیت 1860 سرنشین دارند. این قطارها که از چهار موتور و دو واگن کشنده بهره می برند نیروی خود را از منابع 1.5 kV DC برق در بالای سر خود تامین می کنند و بیشینه سرعت 80 کیلومتر بر ساعت دارند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: