جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 خرداد 1396     
بازسازی بوستان امیریه در نزدیکی میدان راه آهن در حال تکمیل است

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 تهران گفت: با پایان یافتن دیوار کشی بوستان امیریه در ابتدای خیابان ولی عصر (عج)؛ بازسازی این بوستان برای تبدیل به پارکی برای خانواده های محله راه آهن در حال تکمیل است.

 

 محمد علی شاه حسینی ضمن اعلام این خبر افزود: بوستان امیریه در چند سال اخیر به مکانی برای تجمع معتادین، کارتن خواب ها و متجاهرین تبدیل شده و آسیب های اجتماعی قابل توجه ای ایجاد کرده بود که با توجه به نزدیکی این بوستان به میدان راه آهن و تردد مسافرین ضرورت تغییر فضای حاکم بر این بوستان احساس می شد.

شاه حسینی ادامه داد: در راستای تغییر فضای کالبدی اقدام به بازسازی بوستان شده است که در گام اول دیوار کشی و حصار کشی به پایان رسیده و در گام های بعدی کف سازی، محوطه سازی و بازپیرایی محیط بوستان در دستور کار قرار دارد که به طور کلی عملیات عمرانی در این پروژه به مراحل پایانی رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 همچنین در ارتباط با کاربری بوستان امیریه گفت: این بوستان با هدف رفاه حال شهروندان ساکن در محله راه آهن به بوستان تخصصی مادر و کودک ویا بوستان خانواده تبدیل می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: