جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 خرداد 1396     
برگزاری سومین همایش و نمایشگاه عمران شهری در تیرماه

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛سومین جشنواره، همایش و نمایشگاه عمران شهری، به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و با مشارکت دبیرخانه نشست شهرداران کلان شهرها، طی روزهای نوزدهم و بیستم تیرماه سال جاری در تهران برگزار خواهدشد.

 

 سومین جشنواره، همایش و نمایشگاه عمران شهری همزمان با بیست و چهارمین نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور، روزهای نوزدهم و بیستم تیرماه سال 1396 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود.

مدیریت سیلاب و آبهای سطحی، احیای رودخانه های شهری، شناسایی عوارض زیرسطحی به روش GPR و مطالعه فضاهای زیرسطحی، برخی از محورهای این همایش هستند. سیستم مدیریت راه های شهر تهران(TRMS)، مقاوم سازی پل های سواره رو پایتخت و نحوه پایش و کنترل کیفیت آب دریاچه شهدای خلیج فارس از دیگر موضوعاتی است که در سومین همایش عمران شهری طرح و بررسی خواهند شد.

برگزاری نشست های تخصصی به منظور معرفی برخی از تجارب اجرایی خط 6 مترو تهران و همچنین تحلیل پدیده فرورریزش ساختمان پلاسکو بر اثر حریق، از دیگر برنامه های این نشست 2 روزه است. علاوه بر این قرار است در جریان برگزاری این همایش، از نخستین نقشه پهنه بندی ژئوتکنیکی شهر تهران رونمایی شود.

گفتنی است در نمایشگاه جنبی سومین همایش عمران شهری که در مساحتی حدود 2700 مترمربع برگزار می شود، علاوه بر ارائه آخرین توانمندی های شرکت های پیمانکار و مشاور پروژه های عمرانی، برخی از نهادهای کارفرمایی همچون معاونت های فنی و عمرانی مناطق 22گانه شهرداری تهران و معاونت های فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور نیز غرفه خواهند داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: