جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 خرداد 1396     
توضیحات معاون شهردار منطقه2 در واکنش به خبر تخریب پارکینگ بیمارستان پارسیان؛
قرارداد شهرداری با بیمارستان ابتدای سال96 به پایان رسیده است

به گزارش اخبار  مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛صبح امروز خبری با عنوان "تخریب پارکینگ بیمارستان برای ساخت بازار میوه‌ وتره‌بار!/ ایجاد اختلال در انجام عمل‌های جراحی بیماران" در خبرگزاری ایلنا منتشر شد. در همین رابطه، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 در پاسخ به ادعای مطروحه توضیحاتی را به شهرنوشت ارائه کرد.

 

علیرضا جعفری در واکنش به خبر تخریب پارکینگ بیمارستان پارسیان گفت: زمین جنب بیمارستان پارسیان به متراژ 1000 متر مربع در مالکیت شهرداری منطقه 2 است که در سال های گذشته از طریق انعقاد قرارداد به عنوان پارکینگ به بیمارستان پارسیان اجاره داده شد.

وی با بیان اینکه قرارداد مذکور در تاریخ 1/1/1396 به پایان رسیده است، عنوان کرد: پس از پایان قرارداد با توجه به درخواست های متعدد شهروندان منطقه برای احداث میدان میوه و تره بار در محدوده سعادت آباد و محدودیت زمین مناسب برای کاربری مذکور، در نهایت شهرداری منطقه 2 بر آن شد زمین جنب بیمارستان پارسیان را در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار قرار دهد تا با احداث میدان از مشکلات شهروندان منطقه کاسته شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 با رد ادعای فعالیت فعلی لودرها و خاک برداری زمین گفت: به ضرس قاطع اعلام می کنم که کار لودرها در زمین تمام شده است و هیچ آسیبی به سیستم فاضلاب بیمارستان وارد نشده است.

به گفته جعفری هیچ گونه توافقی خارج از چارچوب قرارداد واگذاری در قالب اجاره میان شهرداری و بیمارستان منعقد نشده است.

وی در پایان در پاسخ به سوال رئیس بیمارستان مبنی بر اینکه "شهرداری چگونه می‌خواهد در منطقه‌ای که عفونت‌ها و زباله‌های بیمارستانی در مجاورت آن است؛ یک بازار میوه و تره بار ایجاد کند"، بیان کرد: طبق قانون بیمارستان اجازه ندارد زباله های عفونی خود را از محیط بیمارستان خارج کند و ملزم است تا در محوطه بیمارستان زباله ها را تعیین تکلیف کند. بر این اساس ساخت میدان میوه و تره بار در مجاورت بیمارستان هیچ گونه مشکلی ندارد. ضمن اینکه معمولاً اطراف بیمارستان ها شاهد حضور آبمیوه فروشی، بستنی فروشی، سوپر مارکت و ... هستیم که بدون هیچ گونه مشکل بهداشتی به کار خود ادامه می دهند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: