جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 خرداد 1396     
فاز نخست کند رو جنوب به شمال بزرگراه نواب افتتاح شد

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 11 تهران از افتتاح فاز اول كندرو جنوب به شمال بزرگراه نواب که از سوی معاونت فنی و عمرانی این منطقه در دست اجراست؛ خبر داد.

 

نصراله آبادیان در این باره گفت: با اتمام عمليات اجرايي فاز اول احداث باند كندرو بزرگراه نواب در مسير جنوب به شمال حد فاصل خيابان هلال احمر تا خيابان بريانك شرقي در دو لاين عبوري به طول 1/3 كيلومتر اين محدوده برای تردد وسايط نقليه به روي شهروندان بازگشايي شد.

شهردار منطقه 11 افزود: در اجراي اين طرح كه از مهر ماه سال گذشته توسط معاونت فنی و عمرانی آغاز شد؛ با وجود مشكلات عديده و معارضات تأسيساتي؛ بسيار زودتر از زمان مقرر و به فاصله 2 ماه مانده به اتمام برنامه زمان بندي به بهره برداری رسيد .

به گفته آبادیان هم اکنون تمامی نواقص موضوعات زير ساخت از جمله برق، آب، فاضلاب، مخابرات و گاز تكميل و به اتمام رسيده است.

شهردار منطقه 11خاطر نشان کرد: در اجراي اين طرح دسترسي هاي مورد نياز شهروندان در خيابان قزوين به بزرگراه نواب و بالعكس و همچنين خيابان شهيد اسكندري و بالعكس به منظور دسترسي شهروندان به شبكه بزرگراهي احداث شد . همچنين احداث ايستگاه BRT در محل زيرين قزوين از ديگر نكات اين پروژه بوده است.

وی تأکید کرد: با بهره برداري از اين پروژه و با اضافه شدن 2 لاين عبوري در مسير جنوب به شمال بزرگراه نواب در ضلع غربي محدوده منطقه مشكلات ترافيكي در محور نواب در ساعات پر ترافيك بر طرف خواهد شد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: