جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 خرداد 1396     
برپایی محافل انس با قرآن در پارک آموزش ترافیک منطقه21

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 از برپایی محافل انس با قرآن در پارک آموزش ترافیک این منطقهدر جهت یادآوری و تاکید بر رعایت نکات ترافیکی که مصداق عینی و بارز حق الناس است، خبر داد.

 

غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با بیان خبر فوق گفت: ماه مبارک رمضان ماه انس با قرآن کریم است تا در سایه آن از برکات معنوی این ماه نیز بهره برد، به همین منظور مربیان پارک آموزش ترافیک این منطقه با برپایی محافل انس با قرآن و قرائت آیاتی از قرآن کریم که به موضوع حق الناس و احترام به حقوق دیگران و... می پردازندو با استناد به این که بدون شک، مقررات راهنمایی و رانندگی نیز جزء قوانین حکومت اسلامی و لازم‌الاجراست و اگر تخلف از آن‌ها موجب خسارت بر شخص دیگری ‌شود، حق‌الناس و ضمان‌آور است و حتما باید جبران شود؛ به تاکید و یادآوری نکات ترافیکی می پردازند.

سلمانی در پایان با اشاره به مؤثر دانستن عوامل درونی و بیرونی در بی‌توجهی مردم به قوانین راهنمایی و رانندگی،تاکید کرد: عوامل درونی مانند فشارهای روحی و روانی، استرس، ضعف روحی، عدم تعادل اعصاب و درگیری‌های ذهنی به خاطر مشکلات خانوادگی و مسایل کاری، از مهم‌ترین عواملی هستند که موجب بی‌توجهی رانندگان و عابران پیاده به قواعد و قوانین ترافیکی می‌شوند.

لازم به ذکر است، اولین محفل قرآنی برپا شده به همت پارک آموزش ترافیک منطقه21 با حضور مادران خانه دار اعزامی از سویدارالقرآن مسجدالنبی(ص) در محل بوستان بانوان شهربانو بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: