جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 خرداد 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد :
نصب ست های ورزشی در بوستان های منطقه دو

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از نصب ست های ورزشی جدید در بوستان شهروند منطقه دوخبر داد.

علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت : بدون شک ایجاد انگیزه و ترغیب شهروندان به تندرستی و سلامت جسم از جمله وظایف مدیریت شهری بوده و این مهم با تجهیز پارکها و عرصه های فضای سبز به وسائل ورزشی قابل دستیابی خواهد بود .

جعفری خاطر نشان کرد: در همین راستا به منظور ارتقا سلامت جسم و روان شهروندان، شهرداری منطقه 2 مبادرت به تجهیز پارکها و عرصه های فضای سبز به وسائل تندرستی نموده که امید است به نحو مطلوبی توسط شهروندان مورد استفاده قرار گرفته و موجبات رضایتمندی آنان را فراهم آورد .

وی مهمترین هدف و رسالت شهرداری را توسعه زیرساختهای ورزش همگانی و ترغیب عموم شهروندان برای استفاده از اماکن ورزشی دانست و گفت: ساماندهی و احداث وسایل ورزشی و بدنسازی در سطح بوستانهای منطقه 2سبب شد اداره فضای سبز منطقه نسبت به نصب این وسایل در پارک شهروند واقع در ضلع شمال خیابان گلاب و استقبال شهروندان در جهت احترام به حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ ورزش در بین همشهریان اقدام نمود.

جعفری ادامه داد: شهرداری منطقه 2 با در نظر گرفتن این شاخص‌ها در نصب دستگاه‏‌های ورزشی در پارک‌های سطح منطقه به صورت عادلانه اقدام به نصب این دستگاهها کرده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 افزود: امید می رود با نصب ست های ورزشی و افزایش توجه مسئولان به تجهیز اماکن ورزشی بستر ترغیب شهروندان به ورزش فراهم شود .

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه رسیدگی به مشکلات محلات را از اولویتهای شهرداری بیان کرد و ادامه داد: نصب ست های ورزشی در پارکهای محله ای از دیگر برنامه های اداره فضای سبز است و نصب این وسایل ورزشی در پارک ها گامی موثر در گسترش ورزش شهروندی می باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: