جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 خرداد 1396     
آغاز احداث پل موتور رو در بزرگراه بسیج منطقه 15

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 15 از آغاز احداث پل موتور رو به طول  عرشه 90 متر  در بزرگراه بسیج جهت تردد ایمن راکبين موتور سوار خبر داد.

 

 مهندس سالمی با اعلام مطلب فوق افزود: یکی از بزرگترین گره ترافیکی بزرگراه بسیج تردد زیاد راکبین موتور سواری است که از خیابان 20 متری افسریه و در خلاف جهت  و غیر قانونی عرض بزرگراه بسیج را طی می کنند  تا در کمترین زمان به خیابان ده حقی و بلوار ابوذر برسند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه تصریح کرد: در راستای  برطرف کردن گره های ترافیکی و تصادف منجر به جرح و فوت راکبين موتور سوار بزرگراه بسیج ، اين پروژه اجرا می شود.

به گفته سالمی مطالعات لازم درخصوص مکان يابي و جانمايي مناسب پل موتور رو صورت گرفته است و این پل در تقاطع بزرگراه بسیج و خیابان 20 متری افسریه به طول عرشه90 متر در دست انجام است که  با احداث آن موتور سواران به سهولت مي توانند از عرض بزرگراه تردد کنند.

 

وی در پایان یادآور شد: عمليات اجرايي پل موتور رو از خرداد ماه آغاز شده و تاکنون 30  درصد پيشرفت فيزيکي داشته است و امیدوارم تا پایان تابستان به اتمام برسد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: