جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 خرداد 1396     
بازارچه بانوان سرپرست خانوار در بوستان قیطریه راه اندازی شد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛ بازارچه خود اشتغالی بانوان سرپرست خانوار مناطق 22 گانه شهر تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان در بوستان قیطریه راه اندازی شد.

 سودابه هاشم نژاد مدیر اداره بانوان شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران با همکاری اداره امور بانوان شهرداری منطقه یک اقدام به برپایی بازارچه خود اشتغالی بانوان سرپرست خانوار با هدف ایجاد اشتغال و رفع نیاز های مالی بانوان در بوستان قیطریه نموده است.

وی گفت: در این بازارچه 70 نفر از زنان سرپرست خانوار همه روزه از ساعت 17 الی 22 به عرضه ی تولیدات، صنایع دستی و دیگر دستاوردهای خود می پردازند.

هاشم نژاد تصریح کرد: محصولات عرضه شده در این غرفه ها شامل پوشاک زنانه و بچگانه، کیف و کفش، بدلیجات، صنایع دستی،مواد غذایی و افطاری شامل حلیم، آش و... است.

وی برپایی غرفه تسنیم زندگی در بوستان نیاوران را از دیگر برنامه هاعنوان کرد و گفت: اداره امور بانوان شهرداری منطقه یک با همکاری سایر ادارات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اقدام به برپایی غرفه تسنیم زندگی در پردیس فرهنگی فصل نیایش نموده است.

هاشم نژاد خاطر نشان کرد : محصولات عرضه شده در این غرفه شامل چادر و پارچه های چادری، روسری و ملزومات حجاب، کتاب ، فلش کارت و بروشورهای مرتبط به حوزه حجاب و عفاف است که از 11 تا21 خرداد به مدت ده شب از ساعت 17 الی 21 در بوستان نیاوران برگزار می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: