جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 آبان 1393     
ورودی‌های اصلی معابر جنوب غرب پایتخت بهسازی می‌شود

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 از بهسازی ورودی‌های اصلی معابر این منطقه خبر داد.

حسن رحمانی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 گفت: بهسازی ورودی های اصلی معابر محلات 16گانه منطقه 18 در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور بهبود تردد و سایط نقلیه و پیشگیری از بروز آبگرفتگی به هنگام بارش ناگهانی نزولات آسمانی، ارتقا سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

رحمانی اظهار داشت: در این طرح معاونت فنی و عمران و شهرداری نواحی 7 گانه به منظور بهسازی ورودهای معابر محلات 16گانه این منطقه مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهسازی ورودیهای معابر محلات 16گانه منطقه 8، آماده‌باش اکیپ‌های فنی، عمران و ترافیک منطقه 18 جمع‌آوری آبهای سطحی و پیشگیری از آبگرفتگی به هنگام بارش ناگهانی باران از اقدامات اجرایی این طرح است.

رحمانی خاطر نشان کرد: تشکیل کمیته بهسازی ورودی‌های معابر محلات 16گانه منطقه 18 برگزاری نشستهای تخصصی و هم‌اندیشی مدیران نواحی 7 گانه اعضای شورای اسلامی و شهروندان و انجام عملیات بهسازی آسفالت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: