جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 خرداد 1396     
همزمان با شروع ایام امتحانات خرداد ماه مدارس در منطقه21 برپا می شود؛
دوره های آموزشی مهارت مقابله با استرس در ایام امتحانات

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 از برپایی دوره های آموزشی مهارت مقابله با استرس در ایام امتحانات همزمان با شروع ایام امتحانات خرداد ماه مدارس خبر داد.

 

 امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: دوره های آموزشی مهارت های مقابله و راهکارهای کاهش استرس در ایام امتحانات خرداد ماه مدارس در خانه های سلامت سرای محلات 13گانه و مدارس منتخب سطح این منطقه به منظور آماده سازی ذهنی دانش آموزان در فصل امتحانات برگزار می شود.

جاویدپور در همین خصوص تاکید کرد: با توجه به اثرات منفی استرس بر روی روح و روان دانش آموزان در فصل امتحانات و به دنبال آن کاهش توانایی های ذهنی و ذاتی و در نهایت امر تاثیر مستقیم این استرس ها در کاهش قدرت تصمیم گیری، برگزاری دوره های آموزشی مهارت های مقابله و راهکارهای کاهش استرس در ایام امتحانات خرداد ماه مدارس در راستای افزایش مهارت مقابله با استرس برای دانش آموزان ضروری است.

لازم به ذکر است؛ دوره های آموزشی مهارت مقابله با استرس در ایام امتحانات همزمان با شروع ایام امتحانات خرداد ماه به منظور ارائه راهکارهای مناسب درجهت کاهش استرس دانش آموزان و با هدف ارتقاء سطح سلامت در مدارس و خانه های سلامت سرای محلات 13گانه سطح منطقه21 برپا می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: