جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 18 خرداد 1396     
به مناسبت هفته محیط زیست و در راستای اجرای کمپین آسمان آبی زمین پاک؛
برنامه های ترویجی آموزشی در منطقه 10 تهران اجرا می شود

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از اجرای برنامه های ترویجی آموزشی با محوریت کمپین آسمان آبی زمین پاک به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست در سطح منطقه خبر داد.

 

 امیر رشیدی با اعلام این خبر گفت: برنامه های هفته محیط زیست با هدف نهادینه سازی فرهنگ حفظ محیط زیست و افزایش آگاهی شهروندان نسبت به این مقوله مهم در ابعاد مختلف به صورت ویژه همزمان با 16 خرداد "روز جهانی محیط زیست" آغاز شده و تا 22 خرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی هفته محیط زیست دوره آموزشی با عنوان "استفاده از ظروف چندبار مصرف به جای ظروف یکبار مصرف" در 25مسجد و سرای محلات برگزار خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یادآور شد: جلسه هم اندیشی و راهبری کانون محیط زیست محلات در سرای محلات، برگزاری ایستگاه اطلاع رسانی و غرفه آموزشی، بازدید اعضای کانون محیط زیست از دو موزه هفت چنار و دارآباد و ... از دیگر برنامه ها به مناسبت این هفته خواهد بود.

رشیدی در خاتمه از فرهنگ سازی برای کاهش استفاده از نایلکس و ظروف یکبار مصرف خبر داد و افزود: در همین راستا با مشارکت اعضای کانون محیط زیست کیسه های پارچه ای بین کسبه توزیع خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: