جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 18 خرداد 1396     
به منظور افزایش رفاه حال شهروندان ساکن در منطقه21 انجام پذیرفت؛
انتقال خط 252 (شهرک شهرداری-پايانه آزادی) به وردآورد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه21 از انتقال خط 252 (شهرک شهرداری-پايانه آزادی) به وردآورد با هدف افزایش رفاه حال شهروندان ساکن در محدوده این منطقه در استفاده از خطوط حمل و نقل عمومی خبر داد.

 غلامحسين سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به تغييرات جمعيتی منطقه21 و افزايش سفرهای درون شهری، به منظور رفاه حال شهروندان، خط 252 (شهرک شهرداری-پايانه آزادی) به پایانه وردآورد انتقال یافت تا شاهد گشترش هرچه بیشتر حمل و نقل عمومی در سطح این منطقه باشیم.

وی در خصوص انتقال این مسیر افزود: درخواست شهروندان و شوراياری محله وردآورد و پيگيری های مستمر معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه21 موجب شد مسير خط مذكور مورد بازبيني قرار گیرد و مسير پيشنهادی با ايجاد ايستگاه های كارشناسی شده؛ پس از تكميل زيرساخت های لازم از جمله (كانكس، لوازم اداري و ...) در كميته حمل و نقل عمومي منطقه مطرح و مورد تصويب اعضاء قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه21 با اشاره به افزایش ساعت و تعداد ناوگان این خط تشریح کرد: مبداء خط 252 از خرداد ماه سال جاری از شهرک شهرداری به بلوار اميرالمومنين(ع) محله وردآورد منتقل شد و خط جديد با 20 دستگاه اتوبوس سازماني از ساعت 5:30 دقيقه صبح الی 21:30 دقيقه شب به شهروندان خدمت رساني می کنند.

سلمانی در پایان هدف از اجرای این طرح را گسترش فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومي، اتصال غرب و شرق منطقه21 به يكی از پايانه های مهم تبادل سفر (پايانه آزادی) و پوشش كل بزرگراه شهید لشگری حد فاصل وردآورد تا پايانه آزادی عنوان کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: