جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 خرداد 1396     
درگیری یک نماینده با تروریست‎ها

سیاست > مجلس - ایسنا نوشت: با اتمام عملیات تروریستی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی، رئیس مجلس از ساختمان پارلمان بازدید کرد.
 

علی لاریجانی در محل فعالیت نیروهای امنیتی برای پاکسازی و چک و خنثی ساختمان پارلمان حضور یافت و از فعالیت نیروهای امنیتی بازدید کرد.

پرواز کوادکوپتر نیروهای امنیتی بر فراز ساختمان‌های مجلس

تسنیم نوشت: یک کوادکوپتر بر فراز ساختمان‌های مجلس‌ شورای اسلامی و ساختمان‌های مجاور به پرواز درآمده است.

همچنین از حدود 20 دقیقه پیش، صدای درگیری و تیراندازی به گوش نمی‌رسد و گفته می‌شود تمام نیروهای مهاجم کشته شده‌اند.

پاکسازی تمام ساختمان مجلس

تسنیم نوشت:

تمام ساختمان مجلس غیر از یک طبقه پاکسازی شد.

همچنین برخی اخبار حاکی از به هلاکت رسیدن تمام تروریست‌های حاضر در این ساختمان است.

درگیری یک نماینده مجلس با تروریست ها

جماران نوشت:

چند نفر از نمایندگان هنگام ورود به صحن مجلس با صحنه تیراندازی و صدای شلیک روبرو می شوند، حتی یکی از نمایندگان هنگام ورود با تروریست ها درگیر می شود و با کلت به سوی آن ها شلیک می کند.

محمود صادقی با بیان این که یکی از نمایندگان مجلس امروز هنگام ورود به مجلس با تروریست ها درگیر شده بود، گفت: ما به همراه سایر نمایندگان با مدیریت آقای لاریجانی به صورت گروهی از مجلس خارج شدیم و هم اکنون در منزل به سر می بریم.

وی گفت: ما هنگامی که در صحن مجلس بودیم هیچ گونه صدایی نمی شنیدیم و از طریق پیامک و فضای مجازی متوجه این ماجرا شدیم. اوضاع در درون صحن عادی بود و ریاست مجلس را آقای پزشکیان بر عهده داشت. به طوری که ما نماز ظهر را به امامت حجت الاسلام سالک در صحن اقامه کردیم و بعد از آن با ورود آقای لاریجانی و مدیریت تحسین برانگیز ایشان به صورت گروهی از درب بهارستان خارج شدیم.

وی افزود بنده به اتفاق دکتر عارف و چند تن از نمایندگان از مجلس خارج شدم و در هنگام خروج صدای نشنیدم و چیزی ندیدم. دیگر نمایندگان نیز به همین صورت چند نفر چند نفر خارج شدند. من در حال حاضر منزل هستم و علی القاعده دیگر نمایندگان نیز به منازل خود رفتند.

صادقی در پایان در مورد ادامه برنامه های آینده مجلس، گفت: در پایان جلسه امروز جلسه بعدی روز یکشنبه اعلام شد و مجلس طبق رول به کار خود ادامه خواهد داد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: