جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 خرداد 1396     
برپایی 60 غرفه کارآفرینی و خوداشتغالی در منطقه 7

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی 60 غرفه کارآفرینی و خوداشتغالی در بوستان قصر از تاریخ 17 خرداد ماه خبر داد.

 

محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان بازارچه کارآفرینی و خوداشتغالی در منطقه 7 برپا شده و تا پایان این ماه مبارک فعالیت این غرفه ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه 35 غرفه به منظور خوداشتغالی بانوان سرپرست خانوار و 25 غرفه با نظارت اداره آسیب های اجتماعی منطقه برپا شده است، تصریح کرد: ارائه تسهیلات لازم به کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی، ترویج فرهنگ کسب و کار و کارآفرینی و نیز آگاهی شهروندان از محصولات و تولیدات خانگی از اهداف برپایی این غرفه ها بوده است.

معاون شهردار منطقه 7 با تاکید بر ضرورت حمايت از کارآفرينان و اشاعه فرهنگ کارآفريني، خاطرنشان کرد: سعي کرده ايم با ايجاد فضاي مناسب براي افراد خود اشتغال و صاحبان مشاغل خانگي، شرايط را براي عرضه توليدات و محصولات آنها فراهم کنيم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری طرح سلامت در ضیافت در مساجد سطح منطقه، خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات سلامت محور به شهروندان در ماه پربرکت رمضان، ارتقاء سطح سلامت روزه داران، احیاء و تقویت نقش مساجد، ارتقاء آگاهی شهروندان نسبت به موضوع سلامت جسمانی، روانی و معنوی و همچنین تقویت نقش اعضای کانون خادمین سلامت در مساجد، طرح سلامت در ضیافت با همیاری اداره کل سلامت شهرداری تهران در کلیه مساجد پایتخت اجرا می شود.

غلامی با اعلام اینکه اجرای طرح سلامت در ضیافت از آغاز ماه مبارک رمضان شروع و تا 26 تیرماه همزمان با روز جهانی قدس ادامه دارد، عنوان کرد: در این طرح اجرایی خدماتی از قبیل مشاوره روان شناسی، مشاوره تغذیه و طب اسلامی، مشاوره پزشکی، غربالگری فشار و قند خون به شهروندان ارائه خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: