جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 خرداد 1396     
ایجاد تقاطع غیرهمسطح بین بزرگراه های نواب و شهید تندگویان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛غیرهمسطح سازی تقاطع بزرگراه شهید نواب با بزرگراه شهید تندگویان، سبب کاهش بار ترافیک در میدان بهمن، میدان 9 دی و خیابان دشت آزادگان خواهد شد.

 مهندس عباس فرهادیه معاون فنی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران ضمن اعلام مطلب فوق افزود: بزرگراه شهید تندگویان در امتداد بزرگراه بهشت زهرا(س) یکی از مبادی مهم پایتخت برای ارتباط با استان های جنوبی کشور محسوب می شود و از این رو تلاش برای روان سازی جریان ترافیک در این معبر بزرگراهی، از اولویت های مهم مدیریت شهری محسوب می شود.

وی با اشاره به تدوین و ابلاغ مطالعات مربوط به طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید تندگویان با بزرگراه شهید نواب، بهره برداری از این پروژه را زمینه ساز افزایش ایمنی و تامین گردش های ترافیکی در محل تقاطع مذکور دانست و یادآور شد غیرهمسطح سازی تقاطع نواب- تندگویان، گردش های اضافی حدود 22 هزار وسیله نقلیه که هر روز به منظور حرکت به سمت شمال و ورود به بزرگراه نواب از دوربرگردان غربی میدان بهمن تردد می کنند را حذف کرده و آنان را از پیمایش 1200 متر مسیر اضافی بی نیاز می کند.

گفتنی است برطرف کردن گلوگاه های ترافیکی موجود در معابر بزرگراهی شهر تهران، از اهدافی است که طی سال های اخیر به موازات تکمیل حلقه های بزرگراهی دنبال شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: