جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 خرداد 1396     
تایید پروژه BRT در شهر پیتسبرگ

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، مقامات ایالت الگینی اعلام کرده اند که پس از بازبینی درخواست های عمومی تصمیم بر آن شده است تا حمل و نقل اتوبوسی پر سرعت (BRT) به عنوان گزینه ای برای ارتباط مرکز شهر پیتسبرگ به دیگر بخش های آن انتخاب شود.

مرکز شهر پیتسبرگ با خط BRT جدید به Uptown، Oakland، Wilkinsburg، Squirrel Hill و پارک هایلند متصل می شود. این گزینه به عنوان جایگزینی بهتر برای صرف بودجه محلی انتخاب شده است.

این طرح انتخاب شده با خدماتی مشابه راه اهن پر سرعت اما سرعت بیش تر و هزینه کم تر، بیش از 30 هزار نفر را به 24 منطقه همسایگی در این شهر مرتبط می کند.

هزاران نفر از اعضای جامعه پیتسبرگ طی سال های اخیر خواهان این طرح BRT بوده اند و تنها در ماه های مارس و آوریل 2500 نفر برای آن درخواست داده اند.

اهداف دیگر این پروژه علاوه بر حمل و نقل عمومی شامل توسعه محلی و دسترسی بهتر شهروندان به مراکز شغلی، آموزشی و بهداشتی است.

منابع مالی و مکان های ایستگاه های این شبکه طی ماه های آینده اعلام خواهد شد در حالی که برنامه ریزی برای این شبکه به سرعت در حال پیشروی است. بازبینی محیطی و مهندسی اولیه این پروژه در تابستان 2017 و قبل از درخواست برای بودجه فدرال در فصل پاییز، به پایان خواهد رسید. در حال حاضر پیش بینی می شود هزینه کلی این پروژه حمل و نقل در حدود 233 میلیون دلار باشد.

شهردار پیتسبرگ، William Peduto در این مورد اظهار داشت: "تاثیر مثبت این پروژه تا چندین دهه حس خواهد شد."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: