جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 خرداد 1396     
توزیع 80هزار نسخه انیمیشن بازیافت بین شهروندان شرق تهران

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 8، با اشاره به ترویج فرهنگ بازیافت، از توزیع  80 هزار نسخه انیمیشن بازیافت در مدارس،مساجد و منازل شهروندان خبر داد.

 

حمیدرضا فرخی با اعلام این مطلب گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ بازیافت، تعداد 80 هزار نسخه انیمیشن بازیافت بین شهروندان توزیع شده که، آموزش پسماند را به زبان ساده به شهروندان ارائه می دهد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 8، در ادامه با اشاره به افزایش خانه های بازیافت در شرق تهران از کاهش تولید زباله در این منطقه خبر داد و گفت: کاهش تولید پسماند و تفکیک زباله از مبدأ به عنوان دو مقوله مهم زندگی شهری است که باید به منظور تحقق عملی آن اقدامات فرهنگی قابل توجهی انجام شود.

وی درباره آموزش چهره به چهره به شهروندان، گفت: با هدف فرهنگ‌ سازی تفکیک از مبدأ زباله بین شهروندان، طی سال جاری مانند سنوات گذشته دوره‌های آموزش چهره به چهره نیز توسط کارشناسان اداره بازیافت در سطح محلات شرق تهران برگزار می شود.

فرخی گفت: با توجه به پتانسیل بالای منطقه در خصوص جمع آوری پسماندهای خشک، اداره بازیافت در نظر دارد آموزش و جمع آوری پسماندهای خشک را به میزان مطلوب برساند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 8، با اشاره به برنامه های جامع اداره بازیافت گفت: تقدیر از شهروندان مشارکت جو در ارتباط با غرفه های بازیافت از دیگر برنامه های اداره بازیافت شهرداری منطقه ۸ است.

 

فرخی گفت: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ بازیافت، هر ماه شهروندان مشارکت جو در امر بازیافت نیز تقدیر می‌شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: