جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 خرداد 1396     
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد:
رفع بیش از 170 هزار متر مربع معارض ملکی در پروژه احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، میزان معارضات ملکی تملک شده در پروژه احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم را فراتر از 170هزار متر مربع اعلام کرد.

 مهندس علیرضا جاوید با بیان آنکه تلاش برای تکمیل مسیر ادامه بزرگراه شهید حکیم و تقاطع های 10 گانه این معبر بزرگراهی به مرحله اجرای روکش آسفالت، خط کشی مسیر و نصب علائم ترافیکی رسیده است، از رفع بیش از 170 هزار متر مربع معارض ملکی در این پروژه عظیم عمرانی توسط شهرداری منطقه 22 خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه 210 اصله تیر برق و بیش از 5 کیلومتر شبکه تاسیسات شهری از قبیل لوله های آب و گاز جابجا شده است.

وی در تشریح برخی از مشخصات ترافیکی طرح ادامه بزرگراه شهید حکیم، تعداد خطوط عبوری این معبر بزرگراهی را 3 خط در هریک از باندهای رفت و برگشت ذکر و اضافه کرد: در حالی که طول مسیر اصلی ادامه بزرگراه شهید حکیم حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 2 به 11 کیلومتر می رسد، طول مسیر کندروها 3750 متر بوده و طول مسیرهای دسترسی احداث شده در تقاطع های 10 گانه این پروژه نیز حدود 9 کیلومتر می باشد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، حجم عملیات خاکی انجام شده به منظور اجرای پروژه احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم بیش از 3 میلیون متر مکعب بوده و پیش بینی می شود حجم آسفالت مصرفی برای روسازی مسیر اصلی و تقاطع های مسیر به 130 هزار تن برسد. از دیگر احجام عملیات عمرانی این پروژه 86 هزار مترمکعب بتن ریزی بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: