جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 خرداد 1396     
در راستای آگاه سازی و حفظ سلامت شهروندان در ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛
برگزاری دوره های آموزشی رایگان در 4 مرکز آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه 10

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛با تلاش مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه 10، کلاس های ویژه ماه مبارک رمضان در 4 مرکز آموزش گل و گیاه، مساجد، خانه های سلامت و مهدهای کودک منطقه 10 به صورت رایگان برگزار می شود.

 امیر رشیدی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، بالغ بر 20 عنوان کلاس آموزشی رایگان در 4 مرکز مشاوره گل و گیاه با هدف آشنایی، تشویق و ترغیب هرچه بیشتر شهروندان به استفاده از مواد غذایی ارگانیک و همچنین فرهنگ سازی و افزایش سطح آگاهی و حفظ سلامت شهروندان برای استفاده از گیاهان و سبزیجات مفید در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی افزود: این دوره ها همزمان با شروع ماه مبارک رمضان با عناوین"خوراکی ها و نوشیدنی های افطار، آشنایی با خواص زیتون و خرما، پرورش و نگهداری گیاهان قرآنی، میوه ها و سبزیجات مناسب در ماه مبارک رمضان، تهیه جوانه گیاهی، دمنوش های گیاهی و..." مرتبط با سفره سحر و افطار در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 تا 11 در 4 مرکز گل و گیاه بوستان نیلوفر، رضوان، تهرانی و باقری زند به صورت رایگان برگزار می شود.

وی افزود: همچنین به منظور پیشگیری از بروز بیماری ها و رعایت نکات و نوع تغذیه روزه داران مبتلا به دیابت و سایر بیماری ها، با همکاری درمانگاه های سطح منطقه و اعزام کارشناس، کلاس های آموزشی در دو مرکز نیلوفر و رضوان برگزار می شود.

 

رشیدی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ویژه رده های سنی مختلف یادآور شد: به منظور بهره مندی حداکثری عموم مردم ،این آموزش ها همچنین در خانه های سلامت، مساجد، مدارس و مهدکودک ها با توجه به رده سنی شهروندان برگزار می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: