جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 خرداد 1396     
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد
50 درصد از سرانه های زیربنایی شهر تهران در دوره اخیر مدیریت شهری انجام شد

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره برداری برج طغرل در 3 ماه آینده خبر داد و گفت: 50 درصد از سرانه های زیربنایی،پل ها،تقاطع های غیر همسطح،شبکه جمع آوری آب های سطحی و ... در این دوره از مدیریت شهری انجام شده است.

 علیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهرداری تهران در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح سه راه تقی آباد و بهره برداری از 110 پروژه اجتماعی و فرهنگی، ورزشی، عمرانی،حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20،اظهار داشت: برج طغرل در سه ماه آینده در این دوره از مدیریت شهری به بهره برداری می رسد.

 

وی با اشاره به اینکه سرانه های خدماتی،اجتماعی،فرهنگی و زیر ساختی شهر تهران در این دوره از مدیریت شهری دو برابر شده است، افزود: 50 درصد از سرانه های زیربنایی،پل ها،تقاطع های غیر همسطح،شبکه جمع اوری آب های سطحی و ... در این دوره از مدیریت شهری انجام شده است.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران، به دو سرفصل مدیریتی دکتر قالیباف شهردار محترم تهران اشاره کرد و گفت: یکی از این موضوعات اقدامات نرم افزاری بود و شهرداری تهران از سازمانی خدماتی به نهادی اجتماعی تبدیل شد و در قالب شورایاران و مدیریت محلات نمود پیدا کرد.

جاوید ادامه داد: در اقدامات سخت افزاری که مکمل اقدامات نرم افزاری است کاهش فاصله جنوب نسبت به شمال و شرق نسبت به غرب را داشته ایم. البته در این سال ها شماا و غرب شهر هم پیشرفت کرده اند ولی جنوب و شرق پیشرفت بیشتری داشته اند.

وی با اشاره به اینکه تقاطع غیر همسطح سه راه تقی آباد ماه ها پیش مورد بهره برداری رسیده است، گفت: این پروژه که با پیگیری بیشتر مسئولین شهرداری به بهره برداری رسیده است امروز به طور نمادین افتتاح شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: