جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 خرداد 1396     
درنشست هم اندیشی مسئولان آموزش ترافیک شهر تهران عنوان شد؛
چهار محور آموزشی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنمگ سازی تهرانی نیوز؛در نشست هم اندیشی مسئولان آموزش ترافیک مناطق 22گانه شهر تهران چهار محور آموزشی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با حضور مدیران و کارشناسان این حوزه تشریح شد.

 

در این نشست ضمن تشریح محورهای آموزشی برنامه های سال جاری راهکارهای توجه به حمل و نقل پاک و توسعه استفاده از دوچرخه از طریق پویش های فرهنگی و هنری اتخاذ سیاست های اجرایی، فنی و حقوقی مورد بررسی قرار گرفت.

محمدرضا زمردیان، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک خاطرنشان کرد: عابرپیاده، دوچرخه، ساماندهی موتور سیکلت ها و ارتقاء فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی چهار محور برنامه های آموزشی حوزه حمل و نقل و ترافیک در سال جاری است که براساس برنامه کلان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تدوین شده است.

وی با تاکید بر لزوم تغییر نگرش به حمل و نقل پاک افزود: باید با پیش بینی و اجرای نرم افزار، سخت افزار و سازمان افزارها نگرش شهروندان را به سمت حمل و نقل پاک و به خصوص پیاده روی و دوچرخه سواری تغییر دهیم.

معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران خاطر نشان کرد: درخصوص استفاده از دوچرخه در شهر تهران تجارب چندساله ای وجود دارد که برهمین اساس و برای پرهیز از دوباره کاری ها مطالعه گسترده ای توسط تیم های دانشگاهی در این خصوص صورت گرفته که کلیه طرح ها و پروژه ها بر پایه یافته های علمی این مطالعات انجام خواهد شد.

به گفته زمردیان؛ اجرای مرحله جدید پویش «از خودمان شروع کنیم» با شعار #برای_هوای_پاک_شهر_رکاب_بزنیم در همین راستا با شروع فصل تابستان در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک قرار دارد.

وی همچین با اشاره به ظرفیت های حوزه حمل و نقل و ترافیک در این خصوص افزود: اجرای برنامه های آموزشی در پارک های ترافیک، از جمله آموزش رایگان دوچرخه سواری و فراهم کردن امکان دوچرخه سواری بانوان در پارک های ترافیک، استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای ترویج حمل و نقل پاک و ... از جمله برنامه هایی است که توسط معاونت آموزش دنبال خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: