جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 خرداد 1396     
معاون شهردار تهران در جمع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی تاکید کرد :
اجازه ندادیم سنگ اندازی ها در مسیر ایجاد امنیت شغلی برای کارکنان شهرداری خللی ایجاد کند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تاکید کرد : به رغم بسیاری سنگ اندازی ها ، تلاش های فراوانی از سوی شهردار تهران و همکاران در منابع انسانی صورت گرفت تا مسیری که طی این سالها در جهت ایجاد امنیت شغلی کارکنان طی کرده ایم در نیمه رها نشود.

 

سید جعفر تشکری هاشمی  ، صبح امروز در جمع تعدادی از پذیرفته شدگان آزمون تبدیل وضعیت استخدامی شهرداری تهران که در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شده بود گفت : هر سازمانی برای بقا نیازمند سرمایه های فیزیکی ، منابع مالی ، تجهیزات اما هیچ یک قابل رقابت و مقایسه با سرمایه های انسانی نیست که هر سازمانی برای تحقق آرمان هایش نیازمند آن است .

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه از نظر شهردار جهادی تهران سرمایه اصلی شهر و گنجینه گرانبهای شهرداری یک به یک شما عزیزان هستید تصریح کرد : در شهرداری تهران معتقدیم هر سازمانی که دارای  نیروی انسانی با نشاط ، آگاه ، با انگیزه ، خلاق ، یک دل و همزبان بوده است توانسته بدرخشد و اطمینان دارم حضور شما عزیزان در کسوت همکاران رسمی نیز در تحقق اهداف عالی شهرداری تهران موثر خواهد بود .

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه به رغم بسیاری سنگ اندازی ها ، تلاش های بسیار زیادی از سوی شهردار تهران و همکاران در منابع انسانی صورت گرفت تا مسیری که طی این سالها در جهت ایجاد امنیت شغلی کارکنان طی کرده ایم در نیمه رها نشود گفت : با اعتقاد راسخ به حق شما عزیزان به عنوان خادمان شما در مجموعه شهرداری تهران ، عدالت را در اجرای این مسیر سرلوحه عملکردمان قرار داده ایم بطوریکه هیچ گونه سفارش و خواسته ایی را در جهت پذیرفتن فردی یا افرادی خارج از ضابطه و قانون نپذیرفته ایم و خدا را شاکر هستیم که کوچکترین حقی از کسی ضایع نشده است .

معاون شهردار تهران با بیان اینکه موضوع تغییر وضعیت کارکنان شهرداری تهران تنها با هدف رضایت مندی هرچه بیشتر کارکنان و ثبات ، پایداری و همسویی اهداف سازمانی و کارکنان  صورت گرفته است  تاکید کرد : برای سایر همکاران که در آزمون موفق به کسب رتبه ی قبولی نشده اند راه حل های دیگری پیشنهاد شده است که امیدواریم در آینده ایی نزدیک با تحقق پیشنهادات در مسیر امنیت شغلی همکاران گام برداریم .

تشکری هاشمی در ادامه با اشاره به برخی بد اخلاقی ها سیاسی در موضوع استخدام کارکنان شهرداری تهران گفت :شهرداری تهران به منظور تبدیل وضعیت کارکنان خود تمامی مراحل اداری و قانونی را طی کرده است و با اطمینان عرض میکنم حضور شما به عنوان کارمند رسمی شهرداری تهران حضوری قانونی و ضابطه مند بوده است .

تشکری هاشمی تصریح کرد : شهر نیازمند  گسترش و پیشرفت ، پویایی و رونق اقتصادی داشته که این مهم در گرو توانمندی شما عزیزان است ، شهرداری تهران طی یک دهه اخیر دیگر تنها مسئول جمع اوری زباله و رفت و روب  معابر نیست بلکه نهادی فرهنگی ، اجتماعی و خدماتی است  و لذا میبینید رفاه مردم شهر ، اقتصاد شهر و تامین زیر ساخت های شهر به دست شما همکاران عزیز محقق شده است .

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت : حرکت شهرداری تهران در مسیر کارافرینی در واقع حرکت به مقصود اقتصاد مقاومتی بوده است به عنوانمثال در حال حاضر 20 هزار نفر مهندس و کارگر در ایستگاه های در دست ساخت مترو در زیر زمین مشغول به کار هستند همچنین در یک دهه گذشته در حوزه های مختلف اعم از خدماتی ، فرهنگی،  حمل ونقل ، عمران و  اجتماعی و در جهت تبدیل تهران به یک  شهری با الگوهای اسلامی و ایرانی گامی بسیار ارزشمند برداشته شده است که این مهم نیز در سایه توجه به شما همکاران صورت گرفته است.

تشکری هاشمی تصریح کرد : اگر مقام معظم رهبری میفرمایند باید اشتغال در شهرها به وجود آید ، باید بدانیم که اگر دلسوزی و مجاهدت برای رفاه مردم و برای ایجاد یک شهر پایدار در ذهن مدیران شهر باشد تحقق فرمایشات معظم له دور از انتظار نیست و این همان تعبیر مدیرت جهادی است . 

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد :احکام  تمامی 5 هزار پذیرفته شده ازمون تبدیل وضعیت استخدامی طی ماه مبارک رمضان تحویل خواهد شد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: