جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 خرداد 1396     
2 هزار افطاري در محلات محروم توزيع مي شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛با فرا رسيدن ماه مبارک رمضان و لزوم خدمت رساني به فقرا و نيازمندان بيش از 2 هزار غذاي افطاري در محلات محروم منطقه يک و شهر تهران توزيع خواهد شد.

 

يک حسين فتحي مدير مرکز خدمات اجتماعي شهرداري اين منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : شهرداري منطقه يک در ماه مبارک رمضان برنامه هاي وسيعي جهت حمايت از اقشار محروم جامعه تدارک ديده است، که اين برنامه ها با مشارکت خيرين، خيريه ها و تشکل هاي مردمي واقع شده در سطح منطقه يک انجام خواهد شد.

وي گفت: به منظور ارتباط و همکاري بين رستوران ها وتالارهاي سطح منطقه با هدف کمک به نيازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان جلسه ي هماهنگي طرح يه لقمه مهرباني با رئيس اتحاديه رستوران داران شميران برگزار و طي آن رستوران ها و تالارهاي شمال تهران با استقبال از طرح يه لقمه مهرباني اعلام مشارکت حداکثري جهت اطعام و کمک به نيازمندان در ماه مبارک رمضان نمودند.

حسين فتحي افزود: اين مرکز در اين ماه با همکاري ستاد ديه استان تهران و خيرين اين منطقه اقدام به برگزاري برنامه گلريزان جهت آزادي زندانيان جرائم غير عمد خواهد کرد و در شب ولادت با سعادت کريم اهل بيت امام حسن مجتبي(ع) مراسم اکرام ايتام را با حضور مديران ارشد شهرداري منطقه يک اجرا خواهد نمود.

وي خاطر نشان کرد: مرکز خدمات اجتماعي با همکاري ادارات اجتماعي نواحي 10 گانه، اقدام به جمع آوري متکديان و پاکسازي معابر.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: