جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 خرداد 1396     
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد:
رقابت 5 هزار و 500 تيم فوتسال محلات تهران در جام رمضان

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برپایی مسابقات ورزشی جام رمضان خبر داد و گفت: در این مسابقات پنج هزار و 500 تیم فوتسال در 600 زمین چمن به رقابت با یکدیگر می پردازند.

 

مجتبی عبدالهی ضمن تبریک فرارسیدن ماه برکت و نیایش رمضان اجرای مسابقات ورزشی جام رمضان را از دیگر برنامه های مهم امسال معرفی و عنوان کرد: درنظر داریم امسال در راستای ارتقای نشاط شهروندان در پرتو تلطیف روح و ایجاد فضاهای معنوی، با برگزاری جشنواره های تفریحی و ورزشی و ارایه صد نوع فعالیت در چهارصد مجموعه امکان حضور شهروندان را از افطار تا سحر فراهم آوریم.

وی گفت: مسابقات جام رمضان با حضور 4 هزار و 500 تيم گل کوچک و 5 هزار و 500 تيم فوتسال در سطح محلات مناطق 22 گانه در 600 زمین چمن برگزار مي شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در ایام این ماه پر برکت، علاوه بر برگزاري مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 10 هزار تیم فوتسال و گل کوچک، جشنواره تفريحي- ورزشي را نیز در مناطق 22 گانه برگزار خواهد شد.

به گفته وی، جشنواره یادشده در سه هفته طی روزهای اول تا هفتم، یازدهم تا هفدهم، بیست و سوم تا بیست و نهم ماه رمضان در مناطق 22گانه برگزار خواهد شد و طی آن غرفه های ورزشی شامل بازی های کودک، بازی های فکری،  بازی های نمایشی و برخی رشته های ورزشی برای بهره گیری شهروندان راه اندازی می شود.

عبدالهی، از برگزاری فعالیت های رقابتی در پایتخت خبر داد و اظهار کرد: مسابقات محلات مناطق 22 گانه تهران در ماه مبارک رمضان همچون گذشته اجرا می شود با اين تفاوت که زمان برگزاري مسابقات به بعد از افطار موکول شده است.

وی یادآور شد: همچنین تمام استخرهاي تحت پوشش سازمان شهرداري تهران نيز از افطار تا سحر بر اساس سانس اعلام شده در دو بخش آقایان و بانوان خدمات رسانی مي کنند. مجموعه هاي ورزشي و استخرها در طول روز  نيز براي کودکان دختر و پسری که زير سن تکليف هستند، فعاليت دارند.

 

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، ارائه خدمات ورزشی در بوستان های منتخب و ارائه تخفیف سانس های ویژه مجموعه های ورزشی آبی  برای تمامی رده های سنی( از افطار تا سحر) مناطق 22گانه و برپایی کارگاه های آموزشی ویژه مربیان با موضوع ملاحظات تغذیه در ایام ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در حوزه ورزش برشمرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: