جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 خرداد 1396     
همزمان با ماه مبارک رمضان :
پردیس فرهنگی در بوستان های منطقه 3 برگزار می شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛همزمان با ماه مبارک رمضان پردیس فرهنگی از سوی شهرداری منطقه 3 در بوستان های فرا منطقه ای برگزار می شود.

 

رضا دباغی شهردار این منطقه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان کمک به محرومان و افراد کم توان را از مهمترین اولویت ها در این ماه مبارک عنوان کرد که باید با استفاده از توان افراد و سازمان مورد توجه قرار گیرد.

دباغی با ابراز خرسندی از برگزاری انتخابات در کمال آرامش و امنیت و حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای خطاب به معاونین ، شهرداران نواحی و روسای ادارات اظهار داشت : عوامل شهرداری بلافاصله

پس از اتمام انتخابات ، سطح شهررا از تبلیغات و پوسترهای کاندیداها پاکسازی کردند و این نشان می دهد که تلاش و مسئولیت مدیریت شهرداری با قوت ادامه دارد.

شهردار منطقه 3 با تاکید بر تکمیل پروژه ها تصریح کرد: باید با قوت و قدرت بیشتر برای تکمیل پروژه ها تلاش کنیم تا پروژه ی نیمه کاری نداشته باشیم ، ماموریت ها را ادامه دهیم و دغدغه ی مسئولیت شهر و شهروندان را بیش از پیش داشته باشیم .

مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه نیز در این جلسه با اشاره به برپایی پردیس فرهنگی در شب های رمضان در بوستان آب و آتش یا ملت تصریح کرد: به منظور بهره مندی شهروندان و غنی سازی اوقات فراغت آنان پردیس فرهنگی با برنامه های آموزشی ،مذهبی ، ورزشی و سرگرمی بعد از اذان مغرب و اعشا در فضای بوستان ها میزبان شهروندان خواهند بود.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: حوزه ی فرهنگی همچون سال های گذشته برنامه های متنوعی را با موضوع زندگی و سیره ی امام خمینی (ره ) و ارزشهای انقلاب اسلایم ایران در نظر گرفته است .

پیرهادی در ادامه با اشاره به افتتاح مسجد حضرت خدیجه در بوستان بهشت مادران ، همچنین از بهسازی امامزاده ی قاضی الصابر خبرداد و افزود: در حال حاضر دیوار قدیمی امامزاده برداشته شده است و فضای امامزاده نیز سنگفرش شده است .

وی همچنین از تدوین برنامه های سال 96 در سرای محلات خبر داد و افزود: در حال حاضر یک برنامه ی علمی منسجم برای شورایاری ها و سرای محلات در نظر گرفته شده است .

سید مرتضی روحانی قائم مقام شهردار منطقه 3 نیز در این جلسه بر پیگیری امور مربوط به عوامل 137 تاکید کرد.

مهندس علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه نیز در این جلسه بحث تملک املاک قسمت شرقی تونل را از مهمترین اولویت ها عنوان کرد که منجر به پیشرفت کار و ارزیابی مثبت می شود و افزود:در حال حاضر موضوع پارک بان ها یکی از موضوعات مهم در پیام های شهروندان در سامانه ی 1888 است که از تاریخ 14 دی ماه کلیه ی پارکبان ها از سطح منطقه جمع آوری شده اند و در حال حاضر نیروی انسانی به عنوان پارکبان در سطح معابر و فضاهای پارک وجاهت قانونی ندارد و این امر تنها از طریق دستگاههای پارکومتر صورت می گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: