جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 خرداد 1396     
ساماندهی تاکسی ون های مازاد شاغل در شهر تهران جهت به کارگیری در خطوط مینی بوسرانی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در خصوص نوسازی مینی بوس های حمل و نقل درون شهری گفت: با توجه به الزام در اجرایی نمودن طرح LEZ و تحقق شاخص های برنامه جامع کاهش آلودگی هوای کلانشهرها جایگزینی مینی بوس های آلاینده درون شهری با تاکسی در دستور کار قرار گرفته است.

 

پیمان سنندجی افزود: اجرایی شدن طرح جایگزینی مینی بوس ها تحت نظارت شهرداری های کلانشهرها و با ارائه تسهیلات ویژه انجام می پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران جایگزینی مینی بوس های با عمر بالای 10 سال پایتخت با اعطای 20 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و هماهنگی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و همکاری خودروسازان در حال انجام است.

وی اظهار داشت: البته با هماهنگی های انجام شده تاکسی های جایگزین تحت نظارت سازمان تاکسیرانی به فعالیت می پردازند و نیز ساماندهی تاکسی ون های مازاد شاغل در شهر تهران جهت به کارگیری در خطوط مینی بوسرانی انجام می شود.

وی بیان کرد: تاکنون 695 نفر از متقاضیان جایگزینی مینی بوس های فرسوده با تاکسی در سایت ستاد نوسازی ثبت نام نموده اند و 396 نفر از مالکین این خودروها در مراکز اسقاط از پیش اعلام شده از سوی ستاد حمل و نقل و سوخت کشور پذیرش شده اند و علاوه بر صدور برگه اسقاط و دریافت بهای گواهی اسقاط و لاشه و صدور پلاک ت از سوی پلیس راهور در حال دریافت تاکسی نو هستند.

 

سنندجی در پایان بیان کرد: تاکنون 391 نفر از مالکین تاکسی های جدید را دریافت کرده اند و مابقی در حال طی مراحل جایگزینی هستند




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: