جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 خرداد 1396     
همزمان با ماه مبارک رمضان؛
برپایی بازارچه خود اشتغالی بانوان سرپرست خانوار در بوستان بزرگ ولایت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛بازارچه خود اشتغالی ویژه بانوان سرپرست خانوار به مناسبت ماه مبارک رمضان در بوستان بزرگ ولایت برپا می شود.

 پیمان قربانی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این بازارچه زیر نظر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در ضلع شمال شرقی بوستان راه اندازی و در اختیار بانوان سرپرست خانوار قرار می گیرد تا محصولات خود شامل پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی ، پتو و ...را به فروش برسانند.

قربانی خاطرنشان کرد: بازارچه خود اشتغالی ویژه بانوان سرپرست خانوار تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 17 تا 22 میزبان شهروندان تهرانی است و شهروندان می توانند محصولات این بازارچه را با تخفیف 30 درصدی خریداری کنند.

وی همچنین از برپایی غرفه عفاف و حجاب در مجموعه شهربانوی بوستان ولایت خبر داد و گفت: این غرفه متعلق به اداره امور بانوان این حوزه است که برای عرضه و فروش محصولات حجاب و عفاف در این مجموعه دایر می شود.

به گفته قربانی در غرفه عفاف و حجاب که در راستای ترویج این فرهنگ راه اندازی خواهد شد، ضمن ارائه محصولاتی شامل چادر، مقنعه، هد و ساق دست با 30 درصد تخفیف، خدمات دوخت چادر نیز انجام می شود.

این مسئول در تشریح سایر خدمات ویژه بانوان سرپرست خانوار به مناسبت ماه رمضان اظهار کرد: به مناسبت این ماه مبارک ضمن توزیع سبد کالا بین بانوان سرپرست خانوار، برنامه افطاری ایتام ویژه فرزندان بانوان سرپرست خانوار در تالار گل یاس محله بهمنیار با حضور 100 کودک به همراه خانواده برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی برنامه ای دیگری نیز بانوان سرپرست خانوار این منطقه به برنامه افطاری که توسط ستاد توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در هتل شیان تدارک دیده شده، اعزام می شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: