جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 خرداد 1396     
آمادگی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای خدمات رسانی در ایام ماه مبارک رمضان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران ضمن تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان گفت: به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان از شنبه مورخ 96/3/6 ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران برنامه های ویژه ای برای استفاده بهینه و توام با آرامش شهروندان از خدمات حمل و نقلی طراحی نموده است.

 

پیمان سنندجی افزود: برابر تجربیات سالیان قبل در ایام ماه مبارک رمضان پیک ترافیک عصر گاهی پایتخت از ساعت 4 بعد از ظهر آغاز و تا ساعت 9 شب ادامه خواهد یافت بنابراین برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا ناوگان با حداکثر توان پرسنلی و خودرویی در این ساعات نسبت به جابجائی مسافران اقدام نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: معمولا از 2 ساعت مانده به اذان مغرب ترافیک معابر پایتخت سنگین می شود لذا مدیریت سفر و انتخاب ساعت مناسب برگشت از محل کار به منازل می تواند ارائه خدمات بهتر را ممکن سازد.

وی اظهار داشت: بر طبق برنامه ریزی های به عمل آمده کلیه امکانات سامانه های تندرو (BRT) و خطوط فرعی به کارگیری خواهد شد و با تنظیم سر فاصله های مناسب زمانی و اجرای دقیق طرح بیشترین خدمت رسانی به روزه داران محترم ارائه می گردد.

وی اذعان داشت: در ایام ماه مبارک رمضان برای همکاران شرکت واحد کلاس های تلاوت قرآن کریم در سامانه ها و ادارات مرکزی تشکیل می شود و در اماکن از جمله پایانه ها و مبادی خطوط بنر های مناسب با ایام این ماه نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین به دلیل خدمات رسانی بدون وقفه رانندگان شرکت واحد برنامه ریزی لازم بعمل آمده تا همکاران با دریافت بسته های افطاری در فرصت مناسب نسبت به باز نمودن روزه خود مانند سایر مردم متدین اقدام نمایند.

سنندجی در پایان اعلام نمود: از آنجایی که تعدادی از شهروندان پس از اذان مغرب به اماکن مقدسه به ویژه مساجد و بقاع متبرکه مراجعه می نمایند خطوط شبانه تندرو به صورت 24 ساعته در خدمت شهروندان عزیز بوده و با تقویت خطوط شبانه مسافران می توانند جهت جابجایی از امکانات ناوگان اتوبوسرانی استفاده نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: