جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 خرداد 1396     
نونهالان پیش دبستانی منطقه21 نکات ترافیکی و ایمنی را فرا گرفتند

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه21 از فراگیری نکات ترافیکی و ایمنی نونهالان پیش دبستانی سرای محله شهرک پاسداران این منطقه همزمان با جشن پایان سال تحصیلی آنان خبر داد.

 غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت: جشن پایان سال تحصیلی نونهالان پیش دبستانی سرای محله شهرک پاسداران، همراه با اجرای ویژه برنامه فراگیری نکات ترافیکی و ایمنی به همت کادر آموزشی و هنری پارک آموزش ترافیک منطقه21 و سرای محله شهرک پاسداران در آخرین روز سال تحصیلی آنان و در محل سالن آمفی تئاتر این سرا برپا شد.

وی در ادامه افزود: در این ویژه برنامه که با حضور دانش آموزان و اولیای آنها برگزار شد، 70 نفر از نونهالان پیش دبستانی سرای محله شهرک پاسداران منطقه21 به مناسبت پایان دوره پیش دبستانی و ورود به مرحله جدید تحصیلی به فراگیری نکات ترافیکی و ایمنی، نحوه صحیح عبور از خیابان، آشنایی با انواع چراغ راهنمایی، آشنایی با پل هوایی و همچنین برگزاری مسابقه و اجرای نمایش ترافیکی پرداختند.

سلمانی در خاتمه خاطرنشان کرد: در انتهای این برنامه گروه رباتیک سرای محله شهرک پاسداران اقدام به نصب خطوط سفید عابر پیاده بر روی زمین کرد تا نحوه عبور از خطوط عابر پیاده و مفهوم خط سفید به صورت عملی به نونهالان آموزش داده شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: