جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 خرداد 1396     
ساخت 17 کیلومتر خط مترو در قلب تهران طی ده سال

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از ساخت 17 کیلومتر خط مترو طی ده سال خبر داد و گفت: در سال 85 تنها دو کیلومتر خطوط مترو در منطقه 6 راه اندازی شده بود که هم اکنون این عدد به 19 کیلومتر رسیده است.

 

ولی مسگری نجاتی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی از برنامه های مدیریت شهری طی ده سال گذشته بوده است گفت: هم اکنون نیز خط 6 و 7 مترو در قلب تهران در حال تکمیل است و با افتتاح ایستگاه های جدید حمل و نقل مردم با سرعت و راحتی بیشتر صورت می گیرد.

نجاتی تصریح کرد: همچنین خط 1 و 3 و 4 مترو نیز در داخل منطقه قرار دارد و دسترسی به خط یک مترو در قلب تهران در ایستگاه های طالقانی، هفت تیر و دروازه دولت امکان پذیر است.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه 6 ادامه داد: دسترسی به خط 3 مترو تهران نیز از طریق ایستگاه میدان ولیعصر (عج)، مترو جهاد و مترو چهارراه ولیعصر امکان پذیر است.

او با بیان اینکه دسترسی به خط 4 مترو نیز از طریق چهار راه ولیعصر(عج) صورت می گیرد، گفت: بسیاری از ایستگاه های مترو منطقه نقش مبادلاتی داشته و خطوط مترو را به یکدیگر مرتبط می سازد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: