جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 آبان 1393     
مسجد اعظم در منطقه 7 افتتاح می شود

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 7 از افتتاح مسجد اعظم تا پایان آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: مسجد اعظم با طراحي ومعماري جديد بازسازی شده است.

دکتر رضا نگهبان با اعلام این مطلب افزود: با توجه به برنامه شهرداري تهران براي نوسازي مساجد قديمي پايتخت، اين مسجد تخريب شد و عمليات بازسازي آن به اتمام رسید.

وی با  بيان اينکه مسجد اعظم جزو پروژه هاي 72 گانه شهر تهران است، تصریح کرد: پيشينه ساخت مسجد اعظم به 50 سال پيش باز مي گردد و کاربري آن در گذشته در دو طبقه براي انجام فعاليت هاي مذهبي، فرهنگي و درماني بوده است.

شهردار منطقه 7 اظهار داشت: مساحت اين مسجد دو هزار متر و داراي 6 طبقه است که در طبقات بالاتر صحن زنانه و مردانه، رواق هاي مسجد، سرويس بهداشتي به همراه دو دستگاه آسانسور است.

وی افزود: نقش مسجد در بدو انقلاب وپس از آن برای مردم و مسئولین  به عنوان یه مرکز تبلیغات اجتماعی  و محلی برای تصمیم گیری های مهم قبل از انقلاب حائز اهمیت بود که پیروزی انقلاب را می توان در مساجد ریشه یابی کرد.

نگهبان یادآور شد: باید به ساخت و اداره مسجد اهمیت دهیم  و باساخت مساجد با امکانات بروز و مورد علاقه جوانان زمینه را برای حضور گسترده مردم در مساجد فراهم کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: