جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 خرداد 1396     
تدوین برنامه عملیاتی در راستای آسیب شناسی، مسئله یابی و راهبردهای افزایش کیفیت زندگی در منطقه 10 تهران

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه از تدوین برنامه عملیاتی در راستای آسیب شناسی، مسئله یابی و راهبردهای افزایش کیفیت زندگی خبر داد.

  سعید ابریشمی راد ضمن اعلام این خبر با اشاره به لزوم بهره گیری از فرصت های محلی و ظرفیت های اجتماعی به عنوان اصلی ترین منبع و مهمترین فرصت در تدوین برنامه های توسعه شهری گفت: به دلیل محدودیت ها و ویژگی های محیطی منطقه در قالب یک برنامه میان مدت امکان توسعه کالبدی و ایجاد شرایط ایده آل و استاندارد در توسعه فضای شهری وجود نخواهد داشت، با توجه به بررسی های صورت گرفته و با تکیه بر ظرفیت های اجتماعی از جمله هویت، اصالت، ارزش های دینی و مذهبی و ... به عنوان عاملی تاثیرگذار،توجه به تدوین برنامه های توسعه اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

وی تحقق این امر را مستلزم مسئله شناسی درست مبتنی بر پژوهش های علمی و میدانی دقیق از بستر جامعه برشمرد و افزود: با بهره گیری از این ظرفیت و تدوین و اجرای برنامه عملیاتی برای توسعه اجتماعی در منطقه، امیدواریم ظرف ماه های آینده با استقرار تیم های پزوهشی در تمامی محلات شاهد ارتقا مطلوبیت زندگی در منطقه باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: